Reklamace Jak postupovat při reklamaci






Reklamované zboží
Kód zboží nebo označení kazetyPočetOznačení tiskárny





Účet pro vrácení peněz
Adresa pro vyzvednutí: (Je-li odlišná od objednávky)






Popis jak dále postupovat

  1. Před odesláním si můžete formulář pro svou potřebu vytisknout
  2. Odešlete vyplňený formulář k nám do systému tlačítkem „Odeslat“
  3. Reklamované zboží zabalte do zásilky a vyznačte na balík číslo objednávky, které jste uvedli v tomto formuláři a odešlete na naši adresu:
    Obchod TONERHAUS, Dušan Rusnák, Lísky 1001/46,62400 Brno
  4. Po doručení zásilky s reklamací na naši adresu, bude reklamace vyřízena v nejkratším možném termínu. Bude vystaven Opravný daňový doklad a částka převedena na váš bankovní účet.
Upozornění: Nikdy neposílejte zásilku na dobírku! V takovém případě nebude z naší strany převzata.